67 - KZ III U-2

OY-DME

 

LOG

14.09.46: Første flyvning

16.09.46: Reg. OY-DME til Morian Hansen, København. Ldb. 182 udstedt

09.03.61: Hovedeftersyn nr. 6 på motor (Cirrus Minor II A c/n.4113) udført ved SAI

11.04.61: Scandinavian Rent-a-Plane Service A/S, København

21.05.62: N.P. Brandt, Hillerød

03.01.66: Else Brandt, Hillerød

01.02.68: J. Grønlund Farvefoto A/S, København

18.02.72: Tom Vendelbo Johansen, Nivå

29.12.72: E.L. Kristensen, Hedehusene +

13.11.73: Business Jet Flight Center A/S, Kastrup

19.03.74: Gunnar Gylling, Endelave

16.05.75: Ejner Kløverpris, Ringe

08.11.78: Ejner Kløverpris, Ringe +

18.05.80: Ldb. udløbet

19.08.82: COA udløbet

27.08.82: Flymøller v/Hans Møller Hansen, Haderslev

19.06.86: Slettet

07.03.87: Rørstel inspiceret før beklædning

04.09.87: Beklædt med Ceconite 102

04.04.88: Vinger (fra O-624) og ror m.v. inspiceret før beklædning

01.10.88: Vinger og ror beklædt

15.01.89: Dopet og malet

02.06.89: Vinger monteret

10.12.89: Sign for vedligehold iht BL 1-1, Haderslev Flyværksted

03.01.90: Rereg. OY-DME til Mogens Lund Jepsen, Hedensted

08.04.90: Første flyvning efter renovering (pilot - Hans Møller Hansen)

31.12.90: T.T.  9593:15t

31.12.91: T.T.  9619:00t

31.12.92: T.T.  9670:45t

31.12.93: T.T.  9704:10t

31.12.94: T.T.  9748:25t

31.12.95: T.T.  9796:35t

31.12.96: T.T.  9814:00t

31.12.97: T.T.  9849:10t

31.12.98: T.T.  9868:50t

31.12.99: T.T.  9894:20t

31.12.00: T.T.  9920:45t

31.12.01: T.T.  9945:20t

18.04.02: Nye seler monteret (fremstillet af LiteFlite EKVD)

31.12.02: T.T.  9972:10t

31.12.03: T.T.  9989:20t

11.06.04: EKHV-EKVJ til KZ-Rally. T.T. 10.000:00t. Piloten måtte flyve en lille omvej for at få tiden til at passe. MP gav en flaske Gl.Dansk i anledningen

00.03.05: Solgt efter ejers død til Ole Lindhart, Niels Egelund og Hans Gade Olesen, Espergærde

24.05.05: Ole Lindhardt, Helsinge, Niels Egelund, Frederiksberg og Hans Gaarde Olesen, Espergærde

16.07.07: HCLJ510-000425: Havari Eslöv. Under landingsrullet rullede det ene hovedhjul over et område med et blødt underlag. Propellen kom herved i kontakt med underlaget. Der opstod større skade på flyet. Tippede det om på ryggen, siden de store skader ?

18.09.07: Vinger ank. Finn Schou, Herning for reparation

15.05.17: Thomas Gaarde Olesen, København (+1)

 

DOKUMENTER

67-OY-DME-1.jpg 

 

BILLEDER

67-OY-DME-2.jpg
Skovlunde 1956 (foto - JH)

67-OY-DME-3.jpg
Skovlunde (foto - JH)

67-OY-DME-4.jpg
(foto - JH)

67-OY-DME-5.jpg

67-OY-DME-6.jpg
Allerød 1972 (foto - MA)

67-OY-DME-7.jpg
Stauning 1980 (foto - MA)

67-OY-DME-8.jpg
Haderslev 08-06-1988 (foto - EF)

67-OY-DME-9.jpg
Stauning 09-06-1990 (foto - EF)

67-OY-DME-10.jpg
Stauning 2005